CONCURS ANGAJARE ŞEF SERVICIU TEHNIC ŞI CASIER SERVICIUL DEZVOLTARE

S.C.PIETE SI TARGURI CRAIOVA S.R.L organizeaza concurs, proba scrisa si interviu, la sediul societatii din Mun. Craiova, str. Calea Bucuresti, nr.51, Jud. Dolj, pentru ocuparea urmatoarelor posturi vacante:

-un post de Sef Serviciu Tehnic, studii superioare tehnice, absolvite cu diploma de licenta, perioada nedeterminata, vechime in munca minim 3 ani in cadrul Directiei Tehnice

-un post de casier, studii medii absolvite cu diploma de bacalaureat, vechime in munca minim 1 an, in cadrul Serviciului Dezvoltare – Directia Dezvoltare

DATA CONCURSULUI , pentru ambele posturi: 05.03.2018, ora 11.00;

PERIOADA DE DEPUNERE A DOSARELOR: 12.02.2018-23.02.2018;

DATA,ORA SI LOCUL DESFASURARII FIECAREI PROBE:

SELECTAREA DOSARELOR : 23.02.2018, ora 15.00

PROBA SCRISA : 05.03.2018, ora 11.00

INTERVIU: 07.03.2018, ora 11.00.

Pentru postul de ŞEF SERVICIU TEHNIC:

  1. Conditii de participare la concurs

In  vederea participării la concurs, persoanele care doresc să candideze trebuie să îndeplinească cumulativ următoarele condiţii:

a) are cetatenia romana, cetatenie a altor state membre ale Uniunii Europene sau a statelor apartinand Spatiului Economic European si domiciliul in Romania;

b) cunoaste limba romana, scris si vorbit;

c) are varsta minima reglementata de prevederile legale;

d) are capacitate deplina de exercitiu;

e) are o stare de sanatate corespunzatoare postului pentru care candideaza, atestata pe baza adeverintei medicale eliberate de medicul de familie sau de unitatile sanitare abilitate;

f) indeplineste conditiile de studii si, dupa caz, de vechime sau alte conditii specifice potrivit cerintelor postului scos la concurs;

g) nu a fost condamnata definitiv pentru savarsirea unei infractiuni contra umanitatii, contra statului ori contra autoritatii, de serviciu sau in legatura cu serviciul, care impiedica infaptuirea justitiei, de fals ori a unor fapte de coruptie sau a unei infractiuni savarsite cu intentie, care ar face-o incompatibila cu exercitarea functiei, cu exceptia situatiei in care a intervenit reabilitarea.

2. Dosarul de inscriere trebuie sa contina urmatoarele documente:

  • Cererea de inscriere;
  • Copie a actului de identitate sau orice alt document care atesta identitatea, potrivit legii, dupa caz;
  • Copiile documentelor care sa ateste nivelul studiilor;
  • Curriculul vitae;
  • Cazier judiciar;

  • Copie a carnetului de munca, conforma cu originalul, sau, dupa caz, adeverinta care sa ateste vechimea in munca;
  • Adeverinta medicala eliberata de Medicina muncii care atesta starea de sanatate a candidatului;
  • Aviz psihologic favorabil exercitarii functiei;
  • Recomandare de la ultimul loc de munca sau din partea unei persoane care poate da relatii privind profulul profesional si moral al candidatului.

* Actele se vor prezenta si in original in vederea verificarii conformitatii copiilor cu acestea.

3 . TEMATICA SI BIBLIOGRAFIA CANDIDATILOR INSCRISI PENTRU OCUPAREA POSTULUI VACANT DE SEF SERVICIU TEHNIC- PERIOADA NEDETERMINATA

1.LEGEA nr.31/1990- privind societatile comerciale cu modificarile si completarile ulterioare;

2.LEGEA nr. 53/2003 Codul Muncii , republicata, cu modificarile si completarile ulterioare, *Titlul III-Timpul de munca si timpul de odihna

3.OUG nr. 34/2006 (*actualizată*) privind atribuirea contractelor de achiziţie publică, a contractelor de concesiune de lucrări publice şi a contractelor de concesiune de servicii;

4.HOTĂRÂREA nr. 925/2006 (*actualizată*) pentru aprobarea normelor de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractelor de achiziţie publică din Ordonanţa de Urgenţă a Guvernului nr. 34/2006 privind atribuirea contractelor de achiziţie publică, a contractelor de concesiune de lucrari publice şi a contractelor de concesiune de servicii;

5.ORDONANŢA DE URGENŢĂ nr. 94/2007 pentru modificarea şi completarea Ordonanţei de urgenţă a Guvernului nr. 34/2006 privind atribuirea contractelor de achiziţie publică, a contractelor de concesiune de lucrări publice şi a contractelor de concesiune de servicii.;

6.HOTĂRÂREA nr.1660/2006 (*actualizată*) pentru aprobarea Normelor de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractelor de achiziţie publică prin mijloace electronice din OUG nr. 34/2006 privind atribuirea contractelor de achiziţie publică, a contractelor de concesiune de lucrări publice şi a contractelor de concesiune de servicii;

7.ORDINUL MIN. FINANTELOR nr.2861//2009-pt. aprobarea Normelor privind organizarea si efectuarea inventarierii elementelor de natura activelor, datoriilor si capitalurilor proprii;

8.O.G.nr.71/2002 – privind organizarea şi funcţionarea serviciilor publice de administrare a domeniului public şi privat de interes local, cu modificarile si completarile ulterioare;

9.LEGEA NR.333/2003, cu modificarile si completarile ulterioare, privind paza obiectivelor, valorilor si protectia persoanelor;

10.HG nr.273/1994 privind aprobarea Regulamentului de recepţie a lucrărilor de construcţii si instalatii , cu modificarile ulterioare ;

11.LEGEA NR. 307/2006, privind apararea impotriva incendiilor, cu modificarile si completarile ulterioare;

12.LEGEA NR. 319/2006 , a securitatii si sanatatii in munca,cu modificarile si completarile ulterioare.

13.LEGEA NR. 481/2004 privind protectia civila, cu modificarile si completarile ulterioare.

14.HOTARAREA nr. 28/2008 privind aprobarea conţinutului-cadru al documentaţiei tehnico- economice aferente investiţiilor publice, precum şi a structurii şi metodologiei de elaborare a devizului general pentru obiective de investiţii şi lucrări de intervenţii

15. LEGEA NR. 10/1995 , modificata si completata, privind calitatea în construcţii;

16. LEGEA NR. 50/ 1991, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare, privind autorizarea executării lucrărilor de construcţii.

17.Hotarare nr. 273 din 14 iunie 1994 privind aprobarea Regulamentului de recepţie a lucrărilor de construcţii şi instalaţii aferente acestora

18.Hotarare nr. 642 din 29 iunie 2005 pentru aprobarea Criteriilor de clasificare a unităţilor administrativ-teritoriale, instituţiilor publice şi operatorilor economici din punct de vedere al protecţiei civile, în funcţie de tipurile de riscuri specifice

19.Hotarare nr. 1061 din 10 septembrie 2008 privind transportul deşeurilor periculoase şi nepericuloase pe teritoriul României

20.HOTĂRÂRE nr. 343 din 18 mai 2017 pt. modificarea Hotărârii Guvernului nr. 273/1994 privind aprobarea Regulamentului de recepţie a lucrărilor de construcţii şi instalaţii aferente

21.Hotărârea nr. 571 din 10 august 2016 pentru aprobarea categoriilor de construcţii şi amenajări care se supun avizării şi/sau autorizării privind securitatea la incendiu

22.Hotărârea nr. 862 din 16 noiembrie 2016 pentru aprobarea categoriilor de construcţii la care este obligatorie realizarea adăposturilor de protecţie civilă, precum şi a celor la care se amenajează puncte de comandă de protecţie civilă

23.Ordin nr. 118/1709 din 20 mai 2010 pt. aprobarea Dispoziţiilor generale de apărare împotriva incendiilor la structuri de primire turistice, unităţi de alimentaţie publică şi unităţi de agrement

24.Ordin nr. 106 din 09.ianuarie 2007 pentru aprobarea Criteriilor de stabilire a consiliilor locale si operatorilor economici care au obligatia de a angaja cel putin un cadru tehnic sau personal de specialitate cu atributii in domeniul apararii impotriva incendiilor

 

Pentru postul de CASIER in cadrul Directiei Dezvoltare – Serviciul Dezvoltare:

1. Conditii de participare la concurs – in vederea participarii la concurs, persoanele care doresc sa candideze trebuie sa indeplineasca cumulativ urmatoarele conditii:

-Are cetatenia romana, cetatenie a altor state membre ale Uniunii Europene sau a statelor apartinand Spatiului Economic European si domiciliul in Romania;

-Cunoaste limba romana, scris si vorbit;

-Are varsta minima reglementata de prevederile legale in vigoare;

-Are capacitate deplina de exercitiu;

-Are o stare de sanatate corespunzatoare postului pentru care candideaza, atestata pe baza adeverintei medicale eliberate de medicul de familie sau de unitatile sanitare abilitate;

-indeplineste conditiile de studii si, dupa caz, de vechime sau alte conditii specifice potrivit cerintelor postului scos la concurs;

-Nu a fost condamnat/a definitiv pentru savarsirea unei infractiuni contra umanitatii, contra statului ori contra autoritatii, de serviciu sau in legatura cu serviciul, care impiedica infaptuirea justitiei, de fals ori a unor fapte de coruptie sau a unei infractiuni savarsite cu intentie, care ar face-o incompatibila cu exercitarea situatiei in care a intervenit reabilitarea;

-Nivelul studiilor: studii medii absolvite cu diploma de bacalaureat

-Vechime in munca – minim 1 an

-Disponibilitate pentru lucru peste program (cand este cazul)

2. Dosarul de inscriere trebuie sa contina urmatoarele documente :

Cererea de inscriere;

-Copie a actului de identitate sau orice alt document care atesta identitatea, potrivit legii, dupa caz;

-Copiile documentelor care sa ateste nivelul studiilor;

-Curriculum vitae;

-Cazier judiciar;

-Copie a carnetului de munca, conforma cu originalul, sau, dupa caz, adeverinta care sa ateste vechimea in munca;

-Adeverinta medicala eliberata de Medicina muncii care atesta starea de sanatate a candidatului;

-Aviz psihologic favorabil exercitarii functiei;

-Recomandare de la ultimul loc de munca sau din partea unei persoane care poate da relatii privind profulul profesional si moral al candidatului.

* Actele se vor prezenta si in original in vederea verificarii conformitatii copiilor cu acestea.

3. Tematica si bibliografia pentru ocuparea postului vacant de CASIER I, perioada nedeterminata, in cadrul Directiei Dezvoltare – Serviciul Dezvoltare:

H.G. nr. 348/2004 privind exercitarea controlului in piete si zone publice, cu modificarile si completarile ulterioare;

-O.G. nr. 99/2000, republicata, privind comercializarea produselor si serviciilor de piata, cu modificarile si completarile ulterioare;

-Legea nr. 145/2014 pentru stabilirea unor masuri de reglementare a pietei produselor din sectorul agricol;

-H.G. nr. 1334/2004 privind modificarea si completarea unor hotarari ale Guvernului in vederea intaririi ordinii si disciplinei comerciale in pietele agroalimentare;

-Legea nr. 11/1991, modificata si completata, privind combaterea concurentei neloiale;

-O.U.G. nr. 28/1999 privind obligatia operatorilor economici de a utiliza aparate de marcat electronice fiscale, cu modificarile si completarile ulterioare;

-Ordinul nr. 2634/2015 privind documentele financiar-contabile, cu modificarile si completarile ulterioare;

-Hotararea Consiliului Local Municipal Craiova nr. 486/2017 privind aprobarea tarifelor pentru utilizarea locurilor publice si private din pietele municipiului Craiova si din targul municipal Craiova, pentru anul 2018;

-Legea nr. 227/2015 privind Codul fiscal – Facturarea;

-Legea nr. 252/2003 privind registrul unic de control;

-Hotararea Consiliului Local Municipal Craiova nr. 119/2011 – Regulamentele de functionare ale pietei Centrale, piata Brazda lui Novac, piata Garii;

-Hotararea Consiliului Local Municipal Craiova nr. 10/2012 – Regulamentele de functionare ale pietei Craiovita Noua – BIG, piata Valea Rosie;

-Legea nr. 22/1969 privind angajarea gestionarilor, constituirea de garantii si raspunderea in legatura cu gestionarea bunurilor cu modificarea si completarile ulterioare;

-Legea nr. 82/1991 – Legea contabilitatii, republicata.

4. Etape:

Concursul va cuprinde 3 etape : selectia dosarelor de inscriere, proba scrisa si interviul. Se pot prezenta la urmatoarea etapa numai candidatii declarati admisi la etapa precedenta.

Atat pentru proba scrisa cat si pentru interviu, punctajul maxim este de 100 puncte. Sunt declarati admisi doar candidatii care obtin minim 70 puncte, pentru functia de executie – CASIER, dupa proba scrisa respectiv dupa interviu.

Punctajul final se calculeaza ca medie aritmetica a punctajelor obtinute la proba scrisa si interviu. Se considera admis la concursul pentru ocuparea postului vacant, candidatul care a obtinut cel mai mare punctaj dintre candidatii care au concurat pentru acelasi post, cu conditia ca acestia sa fi obtinut punctajul minim necesar de 70 puncte.

happy wheels